Mitt roligaste minne från en träning

Hahaha okej, det var en träning innan EM och vi var utomhus för vårat kort till hallen funkade tydligen inte. Iallafall, det var mitt i programmet och i hoppen.. helt plötsligt landar jag snett med foten så jag tappar farten i trippelhoppen och höll på ramla baklänges men envis som jag är så hoppade jag ändå, HAHAHA så fult! Tänk att ni sitter i typ 90 grader, fast ännu längre ner och ska göra en toetouch därifrån, iallafall så typ ramlade jag efter det och Olivia och jag höll på dööö av garv. Jag tror jag höll på kissa på mig och skrattade under heeela programmet! Grym utstrålning fick jag och Olivia iallafall! Började typ garva varje gång i hoppen då vi körde programmet haha. Man måste ha sett det för att fatta hur kul det var! :D

Ett annat som var kul, fast inte lika kul men ändå. Det var en gång i andra bygget då Mööört inte kom 2 varv så hon landade på mage och vi fortsatte gå utan att vända på henne HAHAHA så hon låg där på mage och vi vandrade runt med henne och ingen typ putta över henne, hahaha jag döör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0