DIAMONDS ARE FOREVER !

FETT BRAAAAAA TRÄNING IDAG JAG TYP DÖÖÖÖR!!! :) Asså jag är SÅÅÅHÄÄÄR stolt bas till jojjo, andra byggsekvensen, OJOJOOOOJ!!! Längtar tills DM så alla får se (a)! Nej men det gick SUPER idag och jag längtar redan till söndag!:)<3
juste hahaha jag hoppade typ X hopp idag o de va katastrof enligt pernilla:) hahah så nu jävlar måste jag få tillbaks mina hopp som jag hade innan lovet för jag vill inte flytta bak i hoppen, och jag kunde ju för typ två veckor sen så varför hålla på?!-.- puss

update:
nu missuppfattade kanske några :P jag menade att mina toetouch såg ut som X hopp haha, inte att vi skulle hoppa x hopp okej nog om hopp -.-

Kommentarer
Postat av: daniella

nicole är glaaad :D

älskar din header, så jävla kul =)

btw du är ju jättebra på X hopp <3

2010-01-09 @ 11:26:28
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/
Postat av: Nicole

haha tack erika har gjort den :) hahah vi hoppar ändå aldrig X hopp :P vi hoppar ju toetoch :)

2010-01-09 @ 12:34:07
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0