Diamonds & Dragons

Hellu. Hade träning igår, det gick jätte bra, fast inte för mig men whatever. Iallafall så dubblade jojjoooooooo från libb:) Bästaste :) Och euw asså min tumme e helt äcklig, ni ska få se en bild sen haha, asså skinnet har lossnat för vi byggde så mycket. Men styrkan var roligast :D Vi var blandade med draaaakarna och körde typ tävling, haha det var kul:) Och jag körde ingen gymnastik för jag vågade inte :S Vet inte vad som hände.. Men aja kul var det iallafall:)

Men hanna lärde sig rondat flickis sträckt! Och sofia lärde sig rondat sträckt, shit vad bra :) Och Mia och Lina sa att vi var as duktiga och helt redo för top gun! PÅ ONSDAAAG ÄR DEM I SVERIGE!!!!! Diamonds 09/10<3

Kommentarer
Postat av: malin

sv: koftan är från: http://www.forever21.com/product.asp?catalog_name=FOREVER21&category_name=sw_cardigans&product_id=2065322385&Page=all) ;) <3

2009-09-19 @ 22:14:35
URL: http://malinkallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0