FILM PÅ OSS FRÅN DM!

Här har ni en video på oss från igår! 4e plats p.g.a avdrag. Annars hade vi kanske kommit 2a, iallafall fått brons. Men nu kom vi fyra och jag är såå stolt för vi var verkligen GRYMMA. Och jag vet att vi tog domarna med storm egentligen, men avdrag är avdrag and that's it. Men nu vet jag ju att vi egentligen är värda en silver medalj :) Puss!
JAG ÄLSKAR ER MEST TJEJER! <3

Inlägg från dynamites gästboken.

Charlotte Daisies:
Ett extra stort grattis till Devils för en SJUKT bra prestation. Mkt konstigt att ni inte fick högre placering tycker jag. Ni var ju SJUKT GRYMMA!

Kim HCE Jr A:
Jättebra kört i helgen hela Dynamites :) Snyggt arrangerad tävling. Alla era lag var jättebra, och några förtjänade verkligen bättre placeringar.

Yanira HCE JrB
Ni var aaaaas duktiga idag tjejer! Jag fick rysningar av att kolla på vad ni hade idag! Och Devils, Ni förtjänade en plats på pallen verkligen! Ni var as duktiga!

Rocky:
Devils, jag vet att ni är besvikna och jag tycker verkligen att ni förtjänade en bättre placering..! Men ni får inte glömma bort att programmet såg jättebra ut när ni körde, och ni gjorde ert bästa. Mer än så kan man inte göra! Tjejer ni är grymma! Även om ni var världa en mycket bättre placering. <3

Jennifer HCE JrB:
Grattis till alla medaljer! :) Och Devils, ni var jätteduktiga! Ni förtjänade verkligen en bättre placering. KRAM

HCE jrb;
Devils! Ni förtjänade en så mycket bättre placering! Alla trodde det stod mellan er och oss, ni var riktigt grymma!

Datum:  Måndagen den 16 mars 2009, 15:04:53
Namn:  hce jrb

devils ni va så sjukt grymma igår! i våra ögon var ni våra största konkurrenter, ni förtjänade en plats till sm!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag fattar inte att ni kom 4a, ni förtjänar en mycket bättre plats tycker jag, domarna får läsa på lite :P.

PS. Hur många 93or är det i ditt lag? :) <3

kram

2009-03-16 @ 17:52:05
URL: http://jcos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0