Vem somna först va ;o

Bella ba ''nicole kommer somna först ikväll'' HAHA hon somna för typ en halvtimme sen xd och jag var ganska trött men jag kollade på cp filmen men nu tände hanna lampan så vi blev fett pigga (jag och hanna) o nu hämtar hon gurka hahaha. Men seriöst ja blev värsta pigg :D Haha och hanna ska ta spruta imorgon (något jag aldrig mer i hela mitt liv kommer göra) och hon ska typ ta den kl 10 så vi borde lägga oss men nä ;o men vi kollar på en cp film där två brorsor sitter fast och sen vill dem bli kändisar i hollywood haha. juste sen hade bella webb med nån malle från spirits o jag o hanna gjorde grimser i kameran haha :D Men nu ska jag kolla min bdb :) pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0