Forever young

Jag är så sjukt trött. Tror jag ska lägga mig. Imorgon blir nog kul, eller jag hoppas det. Först är det projekt sen hemkunskap, fast i en annan skola (?) Iallafall så ska Alexandra, Sebbe, Tove, Jag, Annie, Kalle och flera andra dit (vet inte vilka de andra är än..) Så det ska bli kul. Sist jag ''lagade'' mat var hos Kristina, då skulle jag fixa nudlar och jag brände dem.. så vi får se hur det går imorgon hehe. Och efter skolan ska jag antagligen hem till en kompis med flera andra :) Förresten skulle jag fixa en ny header till Emelie oxå.. eller hon sa något om det igår. Men jag får se hur det blir :) Nu ska jag iallafall borsta tänderna och sussa sött :) Puss!


Kommentarer
Postat av: Naomi

HAHA nicole kan inte laga maat x)<33

2009-01-19 @ 18:21:12
URL: http://naaomii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0