010809

Hellu! Jag har inget att göra så jag kan väl berätta om vad vi gjorde (dock inte pinsamheterna haha). Men jag vaknade ganska sent.. för att vara jag iallafall. Sen åkte jag till Tove och Frida runt halv 3. Sen åkte vi till stan med Zandra och Veronica, gick till donken och garvade en hel del. Sen ville Tove&Frida se pridefestivalen men dem vägrade inse att den var slut haha. Så vi gick till kungsträdgården fast det var ingen parad där inte, och så hade vi glömt att tunnelbanan var avstängd där så vi tog buss tillbaka till centralen och sen missade vi tåget (Tack vare söta envisa Frida, haha) och nästa tåg gick efter en halvtimme, Isn't life great?! Asså vi åker pendeltåg. Aa sen åkte vi hem och jag gjorde bort mig något rejält på tåget, haha.

Förresten så kommer det typ bli 3 ''nivåer'' tills DM som man kan tävla i nästa år (i Mars) så det blir B, A och Elit. Då ska Diamonds där jag ska börja bli Elit :) Fast det är bara vad jag har hört av många cheerisar.. och Devils blir ju säkert A då :) Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

SV: haha jo jag såg de! :D Fett fint ju. :)<3 Fast ja hade inte fått börja i devils än när ni hade lagkvällen. ^^ hih.



Hahah men aw ;) Nja proffs vet jag inte, men tack så jättemkt, sånt värmer och höra. :D <33

2009-08-02 @ 11:10:01
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0