VÅREN ÄR HÄR!

Ja nu är faktiskt våren här, första april och jag har försökt lura massa människor men tyvärr var det bara Emelie som gick på det haha. Förövrigt så har Saga 40 graders feber :/ Plutten! Hon har inte ätit något på hela dagen, så dem ska kanske åka till sjukhuset med henne. Stackars min lilla plutt! Haha juste ja, jag och Emma lyckades faktiskt lura Hanna (i mitt lag) eller Emma smsade en sak om mig och nu säger hon att Hanna gick på det haha! :) Hade seminarie idag oxå, fick typ hjärnsläpp men jag fick massa gröna mål iallafall. NU ÄR DET VÅR! Och en sak ska ni veta, att under vår och sommar blir jag typ aaaaaldrig ledsen. Bara ifall jag ser nån jätte söt sommar topp som inte finns kvar i min storlek. Annars rullar det på. CIAAAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0