Snöbollskrig & Nora 4 år.

Hejsan. Förlåt för att jag inte har bloggat men jag orkar inte. Iallafall, efter skolan åkte jag in till stinsen med mamma för att jag skulle köpa lite grejer + att min lill kusin fyller 4. Sen kom jag hem en snabbis och sen drog vi till Nora, ända bort till täby. Så det var en bit. Hon blev iallafall jätte glad och skuttade runt där med sin lila/vita prickiga prinsess klänning & guldlockar. Hon är så söt haha. Oliver (lillebrorsan) är ju typ död för Nora kramar och pussar honom hela tiden, asså han är 5 månader snart. Ne men dem är så söta så. Och hon hatar vuxna, jag menar det. Hon hatar dem. Jag räknas då inte som vuxen haha. Hon har värsta respekt mot mig :) Plutten! Bilder kommer kanske senare. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0