Don't stop, never give up

Hejsan igen :)
Nu pratar jag med bästa My, och så har jag ätit jätte mycket pannkakor. Måste äta mycket för mitt blodsocker var jätte lågt, typ 50 genom 90, ingen aning om vad det ska vara egentligen men det var tydligen lågt. Inte för att pannkakor är världens nyttigaste mat haha, men ändå. Imorgon är det träning, yay! Och jag ska träffa Anna runt 5 för hon har ju vart bortrest, iallafall så vet jag inte vad vi ska göra men vi ska iallafall äta nånstans ute, innan träningen. Asså gud vad äckligt att mina fingrar & armar knäcks hela tiden, det är sjukt. Men jag har en laptop och sitter med den i knät så det är inte jobbigt för handlederna på det viset :) Får ha tejp imorgon på träningen, that sucks! För det är obekvämt. Men bättre än ingenting iallafall. Plus att jag får träffa alla i laget, har saknat dem jätte mycket.
 Nej nu ska jag vara lite social.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: zaklina

pannkakor det var inte dumt

puss&kram

2009-01-29 @ 17:13:33
URL: http://zaklinasmodeblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0