Snabbis

Måste bara göra den här först :D

1. Öppna skickade meddelanden på din mobil.
2. Bläddra igenom tills du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
3. Gör så på varje fråga.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Det ska jag :) <3

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ja? Jag är här nu.. ? <3

Vad säger din mamma innan du går och lägger dej?
FÖLJER DU MED MIG TILL RYSSLAND & BOMBAR STÄLLET?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Men ursäkta?

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
TA MED MITT SMINK OCKSÅ!


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAH, OJ DÅ! gjorde lite fel då :P

"FÖLJER DU MED MIG TILL RYSSLAND & BOMBAR STÄLLE`T?" HAHAHA, var ngn lite arg efter matchen? ;)

pusssss

2008-06-24 @ 15:21:38
URL: http://gribbe.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hahaha jaa jag dampade lite (a) :P

2008-06-24 @ 15:29:02
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0