nicÖL <3 ÖLivia!

Hejhej:) Nu sitter jag här och kollar på mitt absoluta favorit program - Living Lohan.
Haha:)
Så snackar jag med Ölivia också. Heh. Hon försöker komma på något åt mg och göra.
Så gissa vad? Haha om dem inte får gäster så blir det nog samma som igår & i förrigår.
Men jag kan nog inte stanna till 12 ikväll igen, haha för jag ska upp 06.00 imorgon :/
Haha bella har tydligen inget & göra säger olivia, så ja vi får se hur det blir (:
Kanske blir vi fyra idag igen, HAHA. Inte nu iaf, för nu är jag så jääävlaa trött!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha jag hade visst något och göra, kom precis hem?

2008-07-22 @ 19:00:00
Postat av: Nicole

haha okej för jag var inne på msn då sa olivia de (:

2008-07-22 @ 19:02:29
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha okej, busigt (:

2008-07-23 @ 00:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0