Hemma nu

Hejhej! :) Haha emelie gästbloggade, inlägget innan. Ja, idag var jag med emelie, olivia, my och bella:) Emelie och Olivia är twins:) Det var jag igår med. Igår så gick vi ut lite, kollade på film och så.Och idag har vi gjort lite allt möjligt:) Först åkte vi till bella, så körde jag my bella och emelie eye toy eller hur det stavas, haha jag sög:) För olivia var på sjukhuset, skulle ta bort sitt gips. Sen drog vi till My. Då skulle emelie och olivia fixa my haah, så plattade emelie mitt hår, fast det är inte så platt längre för efter fem minuter började hon fläta mitt hår, haha. Så kul och träffa min apa för jag hade inte sett henne på jätte länge :/ aj lav ju :)<3 Det kommer bilder imorgon, heh. För jag är hos pappa och min mobilsladds grej är hos mamma. Men nu ska jag göra bloggdesign till emelie :)<3  jag skriver mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0