Jävla grannar

Jag ska fan gå med i grannfejden, heter det så? Våra grannar lider fan av ADHD. Deras barn springer runt och skriker som HÖNS. Det här är fan ingen bondgård. Iallafall så var jag och Amanda vakna till typ 3 igår och vi vaknade precis av att IDIOTERNA skriker. Aaaaah jag hatar dem, enough about hönsgården bredvid..


För att göra mig på bättre humör så kan jag säga vad jag köpte igår :) Jag glömde en grej hihi.
En tshirt från Bikbok
Två långärmade tröjor från Bibok, vita. Med knappar på.
En mascara från Loreal, double extension (det är skit kul och ta bort den hihi).
Ett skärp från glitter till dem vita tröjorna.
En beige typ.. kofta? Njea asså ni vet sånna där tunna som man knäpper, från H&M?
Sen en topp från h&m, jag hade redan en vit men den här är svart :D

japp det var det.
Senare idag så ska jag möta Bella och My, vi ska typ sova hos My haha yay. Men nu är jag hemma hos mig med Amanda :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0