1 Augusti 2008

Jag har pengar på mobilen nu. Ifall nån undrade.

Min blogglust har verkligen försvunnit. Det är inte ert, eller bloggens fel. Ingens fel.
Har bara mina skäl...
Men som sagt, jag ska göra mitt allra bästa. Även fast jag inte vill eller orkar.

Idag ska jag åka in till Täby. Och så ska jag ta hand om Nora i några timmar.
Vi ska bada i deras pool. Utomhus pool alltså. Asså en riktig, inte en sån där badring hah.

Iallfall så kunde jag ju inte med på Grönan, bara för det här :/ Men ja..

Åhh.. Förlåt att jag bloggar så tråkigt. Men.. :(

Kommentarer
Postat av: Cornelia Grip

Prata med mig omdet! <3

2008-08-01 @ 09:47:16
Postat av: Nicole

Cornelia: Awh :( <3 tack.

2008-08-01 @ 10:04:15
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0