When the world says give up, hope whispers; try it one more time.

Heeellooo! Idag har jag kollat på tvååå filmer och ätit chips med dipp och cola, juste jag åt glass till frukost hahaha. Förlåååt baser, jag ska genast bli nyttig. Men jag var hemma idag för jag är fortfarande snuvig och har lite ont i halsen och vi skulle ha värsta ute idrottsgrej idag så jaa.. Juste jag har försökt städa mitt rum också, eller nu är det bara soffan kvar och lite på sängen. (Till dig som ville ha bilder på mitt rum, de kommer senare nångång under dagen!)

OCH VET NI?! Jag bloggar från en stol. Ja, jag sitter på en stol framför mitt skrivbord och bloggar. Jag sitter alltså inte i sängen, this is huuuge people!! Men min förra stol var så jävla oskön och jag orkade lixom inte gå och köpa en stol haha men till slut så var jag på ikea med pappa och saga för nån dag sen och då slog det mig att jag behövde en skön stol. So here I am, sitting on a comfortable chair. Nä nu ropar läxorna. Puss! :D
En snutt av mitt rum iallafall haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0