List of thaaa day

Dagens humör: Trött, jääävligt trött!
Dagens frisyr: Utsläppt as always
Dagens klädsel: Leggings, vitt linne (var skitig i rumpan oxå, taaack nina!) och en tröja som är lite som en kofta.
Dagens planer: Skolaaan, sen var jag i centrum med gribbsen och sen navelpiercing och sen hem och tråka.
Dagens materiella vill ha: Helt ärligt så har jag allt jag vill ha just nu, hehe. Men don't worry det kommer något nytt snart!
Dagens längtan: Min födelsedag.. 6 månader kvar wihu.
Dagens fundering: Ska jag ta navelpiercing eller inte? Så gjorde jag det ;PpPPpp
Dagens beroende: GODIS <3 
Dagens tråkigaste: Nu
Dagens roligaste: Haha Amanda vet nog.. 
Dagens låt: BREAKEVEN<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad var de roligaste (jag har minne som en fiskmås, as u know)??? :D :D :D

2010-09-29 @ 14:26:20
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0