Husläkare sucks big time

Helt jävla seriöst, han kände på mitt knä och ba ''Det är muskel leds inflammation'' btw finns det inget som heter så typ har fan sökt runt på internet, och jag tror inte att det är en inflammation?!

Symtom

Smärtor i främre delen av knäleden, framför allt efter ansträngning som t ex vid nigsittande, gång nerför trappor men även efter stillasittande. Drabbar främst yngre tonårsflickor.

Nejnej, det är ju absoluuuut inte det jag har klagat på hela jävla tiden? Helt seriöst, allt det där stämmer in på mig och det där har något med ens brosk i knäna att göra för att det blir ojämt. Outbildade läkare or what.

Kommentarer
Postat av: ℓιηηєα'' gαℓєη мєη вяα .

fin blogg!

2010-09-10 @ 19:36:32
URL: http://nellanh.blogg.se/
Postat av: sofie

jag har haft muskel leds inflammation och den beskrivningen du hade hittat stämde inte alls!

2010-09-11 @ 13:07:15
Postat av: Nicole

men den beskrivningen var ju på en annan knä skada skrev jag ju, inte muskel leds inflammation, det är precis det jag menar, att jag inte har det, fast att min läkare tror det.

2010-09-11 @ 16:01:10
Postat av: sofie

haha,opps,missade det men vilken korkad läckare,dom som borde veta allt,epic fail :P

2010-09-13 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0