They see me rolling

Helluu! Idag har det inte hänt så mycket, hade svenska först och sen idrott där torkel och oscar höll lektionen, haha jag tror jag höll på dö av skratt! Vi skulle åka över med en lina till en jätte jätte smal bräda och det var typ 3 meter emellan och ingen klarade det utan att se rolig ut, hahaha!
Aa sen skulle vi spela in en film med min spanska grupp, jag felix mange sebbe och simon. Men sebbe kunde inte och felix blev skit sur för att han inte fick spela på simons ipod hahaha så det slutade med att jag jacke mange och simon drog till donken och åt där (som vanligt dårå). Nej men seriöst jag måste sluta äta på donken, äter ju typ där varje dag. Riktigt pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0