Bilder från helgen:)

Chachaaa! Sov hos My igår, sen va vi ute på upptäcktsfärd (första bilden haha) men vi hittade inte det vi ville hitta.. Istället hittade vi Helling och gick till tornparken och mötte Fifa Julia Thing och Jojjo, sen försvann Helling, sen kom hon och Bella. Sen HAHAHA kom en full kvinna typ och ville hoppa studsmatta, det fanns en i lekparken och alla vi ba flög av så hon skulle hoppa, och sen skulle hon gunga på en handikapps gunga men sen råkade hon slå ner en sak i huvudet asså jag höll på dö, sen ser jag thing som står och asgarvar åt henne HAHA. Sen åkte jag och My och köpte godis och kollade på DM filmen osv :)

Hahaha kolla tredje bilden.
HAHAHAHAHAH jag tror jag går i top gun..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0