Bääzzttt

*Min idrottslärare idag*

Rafael: Hörru Nicole, vad händer den 15e och 16e maj?
Nicole: SM!!!
Rafael: Haha!
Nicole: Men va? Hur visste du det?!
Rafael: Jag bor i Uppsala, det står det på flera ställen.
Nicole: ÅÅH!
Rafael: Jag ska komma och titta!
Nicole: Ja, och om du tycker vi var bra och vi placerar oss bra och jag gör en träningsdagbok, höjer du mitt betyg då?
Rafael: Då ska det vara en jävligt bra träningsdagbok.

Sen måste jag bara säga att man inte ska spara plugg till sista dagen om man inte klarar av det, seriöst skyll er själva? JA JAG LÄMNAR DET TILL SISTA DAGEN, men det är så jag gör det bra, och jag får bäst betyg när jag gör allt på en dag, jag skojar inte.. min mamma läste egenom min engelska/svenska uppgift och trodde jag hade kopierat det från nåt ställe, men nej jag är inte dum i huvudet haha våra lärare använder urkund -.-

KUNG NICOLE HAR TALAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0