Niornas avslutningsmiddag :(

Vi hade ju som sagt avslutningsmiddag idag för alla nior med lärarna. Alla höll typ tal, lärarna oxå. Och alla grät jätte mycket:( Vi fick lappar som folk hade skrivit saker om en på, man vet inte vem som har skrivit på ens lapp men det stod ''Tack för att du finns, jag älskar dig!'' och ''SNYGG :D'' och ''Trevlig och positiv'' ''Alltid glad'' ''Snäll'' ''Rolig'' ''Lauren och Linneas barn'' haha, osv på min lapp men jag minns inte allt för den är i Toves väska :)

Efter det så kom felix, mange, simon, jacke och tove hem till mig och vi kollade lite på fotboll sen gick simon och felix och vi satt och pratade sen gick tove jacke och mange för typ 20 minuter sen. Men nu ska jag duscha, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0