C'ya, don't wanna be yaa

Sista inlägget innan jag åker. (Kommer nog blogga lite där) Åker runt 5 på morgonen, tänkte dygna men kom på att det är rätt så idiotiskt med tanke på att vi typ ska ut direkt när vi är framme haha.. Laddar min ipod och lägger in nya låtaaar, en viss person kan ju gärna komma hem nu eftersom att den har mitt ipod touch skydd, eller det är typ inte mitt längre, har inte haft det på 7 månader så min ipod är pretty ugly now! 

Juste, snacka om att jag ska sola i turkiet, tävlar med Emelie om vem som blir brunast i Sommar, kan ju säga att hon leder rätt så mycket.. Men nää jag ska bli brunast! 

En vecka kommer antagligen kännas rätt så länge med tanke på att jag kommer sakna dem flesta, dem vet nog vilka dem är :) Men nu ska jag hoppa in i duschen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0