HAHAHA!

Taget från Toves blogg:

''Åkt bil från göteborg till Stockholm, suttit i bilkö i typ två timmar, träffat folket från skola, sagt hejdå till Siri och sist avslöjde min kära vän Nicole min födelsedags pressent till Jacke. haha näväl hon hade ju hållt sig till två timmar innan hans födelsedag. Haha ska jag typ sova, gick faktikst upp 8.30 idag. TTYL.''

1. DET VAR INTE MED FLIT!
2. DET VAR INTE MED FLIT!
3. DET VAR INTE MED FLIT!
4. JACKE SA ATT HAN FÖRSTOD VARFÖR JAG RÅKADE SÄGA SÅ!

MUUUUS Tove!
jag älskar dig ändå:D

Okej, såhär vart det! Jag var med Tove när hon köpte Jackes present, ett halsband med en bricka på så stod det en sak. Och när hon köpte det så sa jag att hon borde ta en längre kedja men hon gjorde inte det. Så när vi var hos Alle så hade jacke på sig ett sånt halsband, så kommer jag och ba ''Gud vad bra att du inte tog en längre kedja, den sitter ju perfekt!'' Så ger Tove mig mördarblicken och Jacke börjar garva.. HAHA vafan inte mitt fel att han redan hade en sån :o

Kommentarer
Postat av: Tove

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHA. jag älskar dig trots det där! min panda :P <3

2010-08-15 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0