Faaan oxååå!

I söndags skulle jag ta navelpiercing och jag fick det för mina tränare och allt, men så var det stängt.. och jag och Tove hade planerat att åka in till stan tillsammans för hon skulle med mig. Aa men nu sa vi att jag kanske skulle ta det imorgon eller på onsdag men såklart så har jag gått och blivit sjuk, fast det är faktiskt min låtsas pappa, min mamma och Amanda som har smittat mig.. det kliar i halsen, jag hostar och jag nyser. INTE NAJS. En grej som var bra idag var iallafall att vi köpte de två tröjorna och halsduken som jag hade lagt undan och sen åkte vi och handlade och jag tog massor med godsaker! Men nu kommer mamma tvinga i mig soppa, blää.

Fast vänta, jag får nog dra mig till skolan imorgon, kan ju inte dissa Emma på hennes födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0