Söt kommentar!

Anonym om Tävlingen gick som den gick:
Om man rasar två bygg, men vinner ändå, då är man verkligen bäst!!! :D På SM sätter ni byggen oxå och vinner där med :)<3

Svar: Tack vad söt du är! Fast vi vart inte alls nöjda med byggen men det kirrar vi till SM så får vi se hur det går där! (Fast allt annat på DM förutom byggen var vi nöjda med, så vi bevisade nog att bygg inte är allt:D)

Iallafall.. igår bloggade jag inte. Men jag, mange, tove, jacke, felix och simon var i indianparken, hahaha har inte varit där sen femman. Men vi åkte slänggunga osv och det var riktigt kul, speciellt när vi typ blev attackerade av en hund haha. Idag hade jag träning, fast det var typ nån träning för brommagymnasternas uppvisning, men på fredag är det riktig träning, yay! Ååh nu kliar det i ögonen, det är jätte konstigt jag är typ pollenallergiker vissa år bara?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0