Trääääning

Klockan ringde inte imorse och jag hade aaas ont i magen, och var skit sur för jag hade prov idag! Hoppas fan jag får göra det imorgon, tänker inte sänka mitt betyg i engelska! Iallafall, snart så ska jag åka och möta Jojjo och thing osv, och åka till träningen:) Amerikanarna är nog i sverige nu:D För våra seniorer (Dragons) ska ha dem idag, och juste Lina ska träna oss oxå, en av deras tränare. Hoppas vi får se lite av deras program haha. Idag är sista träningen innan Joseeeee.

Haha en sak som är lite kul är att alla lag (utom vi och dragons då) typ har börjat lite med sina program.. Haha fast vi får lixom heeela vårat program på 3 dagar, av TOP GUN:D:D:D Aaaah jag längtar sönder!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0