Toveeee

Hellu! Snabbt om dagen då;
Tråkiga lektioner, rätt så roliga raster. Efter skolan så drog jag och Tove hem till moi, såklart hade skolkatalogen inte kommit? Och Tove var skit läskig, seriöst jag började nästan gråta haha! Hon gjorde värsta läskiga ljud och såg ut som nån tjej från någon skräckfilm, typ the grudge tjejen eller samarah. Fyfaaaan jag kollade ner i bordet sen när jag kollade upp igen så satt hon och glodde på mig skit läskigt och gjorde as läskigt ljud, AAAAH. Jag hoppade typ upp i luften haha.

Nu har jag kollat på massa gaaaamla filmer från när jag var liten (vilket liv!) haha, men pappa har gjort om dem till dvd skivor så det var kul att kolla lite, fanns en film från när jag fyllde 6 och jag och Amina (min bästakompis när jag var liten) hoppade runt och dansade till barbie girl, haha.
Men nu ska jag duschaaa, Puss :)

Kommentarer
Postat av: Tove

haha, asså ja har glömt bort hur man gör de dör ljudet nu :/ <3333

2009-10-06 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0