Tiden rinner iväg

Jag har kommit på en sak, det är jul snart, cepe skit. Jag HATAR vintern, jag är äkta sommarunge. Som inte vågar bada bland fiskar hahahah men ändå! You get the point. Hatar kyla! Måste torka håret och sen sova, har träning imorgon och vi ska springa ute med dragons, haha kill määä. Nej nu fan ska jag klara detta med min världens-sämsta-kondition. Och jag går i Diamonds? HA-HA! Måste få upp kondisen ändå för att inte vara död efter programmet så det är nog bra att vi springer ute:) Hahaha snyggaste junior programmet evväää. Dragons har snyggaste seniorprogrammet, jag tappade typ hakan. Omänskligt braaaaaa! Yaay en bra sak är iaf att vi kör programmet på mattaaaaan imorgon (hoppas vi tävlar på den i år med!!). Hahaha jag är sjuuukt flummig. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0