Saker och ting förändras

DEFINITIVT! Engelska är INTE mitt favoritämne längre, seriöst! Jag har suttit och skrivit ca 4 jävla A4 sidor där jag har analyserat dikter som tagit nobelpris, allt stod i metaforer, say what?! Snacka om att jag är stolt över mig själv nu, nej men min skola ligger waaay mycket längre fram i Matte och Engelska än andra skolor, det är faktiskt sant, alla i vår skola är grymma på det. Något posetivt med cepe vittra iallafall, jag ska inte klaga..

INTE ALLA SOM HAR EA HELA DAGEN IMORGON PÅ EN FREDAG! (Ea = eget arbete, inga lektioner, wohoo!) och sedan blir det träning med mina favoriter i helaaaa världen, måste komma ihåg att vi ska vara svartklädda, sofias pappa ska typ filma för han är duktig på sånt, asså han har värsta kameran x) men iallafall så vi får se hur vi utvecklas genom året, eller pernilla sa nåt sånt. Fett coolt bräää:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0