Peppaaa!

As taggad till träningen idag! :) Läste på Julias blogg att de nya kommer idag oxå. Iallafall så vill jag att min min älskade världens bästa huvudbas Hanna blir frisk snart för då kan vi basa tillsammans igen och jag vill köra pyrren! Stabilare bygg har jag nog aldrig varit med om haha.

Och så vill jag lära mig rondat flickis nu :) Haha förra träningen gick ganska bra, hade aldrig kört rondatflickis direkt, så körde jag med 2 pass några gånger, sen sa Pernilla att bara hon skulle passa, så jag körde med en och nu jävlar ska jag köra utan! :) Haha, hoppas jag iallafall! Och jag vill köra andra bygget med Jojjo för nu vill jag sätta det igen!

Juste kan berätta lite kort om igår kväll:

Jag, Mange, Tove, Sebbe, Simon, Emma, Filip, Ebba och Dalena var hos Ebba och skulle se på house of wax.
Först åt vi pizza sen skulle vi kolla på filmen, precis där allt skulle börja (efter 40 minuter!) så kan inte filmen visa mer, say what? Fail or what. Så vi började prata istället och sånt.
Påväg hem så skulle Toves pappa skjutsa typ 9 pers till stationen och när vi skulle av och säga hejdå osv så sätter sig en helt random kille i framsätet? Och Toves pappa trodde det var nån av oss, men jag och Tove höll på hyperventilera och den där killen var helt full vi trodde fan han skulle döda oss haha, och Sebbe blev fett rädd men han vågar inte erkänna det :) Aa iallafall så åkte vi och han gick av och svor.. ? Så ringer Mange mig och säger att vakterna jagar honom och att han sprang runt på motorvägen och sparkade på bilar, HAHAHA freak!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0