Onsdag

Hellu! Nu ska jag iväg på träning men jag har typ feber så jag får bara titta :( Hade lite feber i morse och nu går den upp och ner, fast fan det kommer bara bli värre för jag tog svinis sprutan idag dessutom, jag MÅSTE få träna på fredag! Haha jag är ju dörädd för sprutor så jag frågade my och emelie som redan har tagit den hur det var, MY sa såklart att frida fick stå och sjunga bamse för henne och my kollade inte ens på sprutan för den var såå läskig och det gjorde så ont och hon kände hur vätskan i sprutan rann in i henne och det gjorde jäätte ont.
Emelie sa att den inte var så stor, att det inte gjorde ont och att det inte var farligt. CATHING, we have a dramaqueen. My Ekberg.

Idag kommer nya människor till våran träning och ska provträna typ:) OMG jag kommer ihåg mina try outer jag typ darrade för jag var så nervös, och sen blev jag typ överglad när jag gick vidare till andra try outen sen ringde malin mig och sa att jag hade kommit in i Diamonds, och jag blev superglad sen började jag gråta för jag ville inte lämna malin o lulu haha. Men jag ska träffa dem nästa lördag:) för jag och lillmalin ska till devils träning, oh yääääs. Men nu till min egen träning with thä shiny diamonds :) Pussä!

Kommentarer
Postat av: My

Vem är drama queen och svimma tre gånger när hon tog blodprov..? :)

2009-11-11 @ 15:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0