MIN NYAAA ÄÄÄLSKLING:D

Okej inte riktigt än, men jag har kommit fram till att jag kommer ha runt 8000 vid min födelsedag, mars! (Om jag lyckas spara min månadspeng osv). Och dåååå får jag den här:) Mamma vägrar betala nåt för min data som jag har nu är inte ens 1 år, fast min stationära är fan 2 år :O Fast ofta jag använder en stationär data? Juste idag överhettade min laptop, jag fick seriöst panik och la ner den på golvet så den startade igen, fast den låter som en mjölkande ko för den är så överhettad hela tiden, jag sitter ju i sängen med den, palla sitta på en stol. Men aa nu måste jag börja göra det, inte nog med det så har jag runt 10 000 bilder på min dator, vem orkar lägga in dem på en cd? Inte jag iallafall, alltså ska jag skaffa en ny :) Dock 5 månader kvar, buhuuu. Men jag kanske får den i januari, det tror jag nooog! :D Okej nu ska jag fortsätta snacka med Jessica, pussääääää!

Jag ska fan spara till 8000, jag är uppe i 1000 nu som jag får idag:), wish me good luck!
Och jag som ska shoppa med gribbe och tove imorgon, oh no.


Kommentarer
Postat av: Anonym

spoiled rich bitch

2009-11-01 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0