Diamonds are a girls bestfriend

Är SÅÅHÄÄÄÄR peppad till träningen ikväll, vi ska försvåra programmet typ, yeeeeah we're awesome! Känns som att det inte alls var så länge sen Top gun var här och gjorde vårat program (våra amerikanska koreografer). Men det var ju fan i september, känns iallafall kul att försvåra. Och vi fick mail från Pillan (coachiee) att vårat program börjat se riktigt bra ut, sånt där peppar en till träningen, OCH DET REGNAR! Hallelujha moment, vi springer inne. Känner på mig att den här träningen kommer bli bäst:)

Oh btw, vi lyckades klaga så mycket på hemskunskapsläxan så dem flyttade fram den en vecka, är vi bäst eller är vi bäst? Asså jag lovar, när jag har sparat mina 9 tusen till en ny laptop kommer jag banga i sista minut och gå och shoppa kläder för allt, det hade varit typiskt mig haha. Nu - träning med världens bästa! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0