Amanda Gribbe & Tove Söderström

Helluuu! Skolan var helt chill idag, på morgonen fattade jag inte vad vi skulle göra, typ svara på några frågor, ööh haha nej tack. Det var frivilligt. Sen var det EA hela dagen (Eget arbete = inga lektioner). På lunchen drog Mange, jag, tove, sebbe, filip och simon till stinsen och käka på BK. Drog tillbaka till skolan, satt och lyssnade på muuusic all the day with M, nu är jag besatt av watcha say. So freakin' bäääääääst!

Sen åkte jag och Tove och mötte DADADAA.... GRIBBE! Var lite konstigt när vi skulle hälsa från femtiosju tusen olika människor så ja, vi hälsade från hela skolan i stort sätt haha. Fikade och sen gick jag och Tove in på ICA för jag skulle köpa rhode island sås (fråga inte varför för jag har inget vettigt svar) och Tove skulle köpa rissifrutti.
Vem ser vi där? DADADADA.... ANNIE! Hahaha fett kuuuul trion på ICA wieho!

Måste bara säga att Tove o Annie är världens bästa:)<3
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: annie

aaw va söt du e nicole! puss på dej bästa vän

2009-11-02 @ 20:07:29
Postat av: Tove

vi vet vi är Nicole!

Haha skoja bara, du är bäääääääääääääääääääst sötis! min panda <3

2009-11-02 @ 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0