You can't change my mind.

Hejsan! Jag har as ont i magen så jag fick stanna hemma idag. Ikväll är det träning.. äntligen! Och imorgon är det try out till Diamonds Jr A. Jag är jätte nervös, jag kommer säkert göra bort mig eller något. Jag suger på A nivå. Jag älskar ju Devils! Juste, jag har hört att det inte är säkert att man får gå på båda diamonds try outer i år. Asså om deras tränare ser att man inte kommer komma in så får man inte komma på andra. Jag kommer säkert bara få gå på en :P Nej nu ska jag försöka sluta tänka på det. Jag blir jätte nervös ju. Men jag ska försöka följa Barrys tips, att bara se det som en vanlig träning:) Nu ska jag få i mig något, jag är jätte hungrig!

Juste, igår när jag åkte till pappa så sprang Saga rakt in i mig och kramade mig haha. Men sen efter ett tag då satt hon i soffan i ett hörn så gick jag fram till henne för enligt pappa så är jag osocial mot henne (hur fan ska man vara social mot en 1 & ett halvt åring?) aa men då skulle jag lyfta upp henne, men den ungen drar i min tumme! Haha jag såg verkligen hur mycket hon tog i, hon skakade hahahaha. Så jag ba AJ Saga. Så började hon skratta, så låtsades jag vara ledsen så kom hon och kramade mig och såg jätte bekymrad ut. HAHA AWH! Älskade lillasyster:) Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha nicole SAGA! xD <3

2009-05-28 @ 21:08:43
Postat av: Emma

haha nicole SAGA! xD <3

2009-05-28 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0