Stan & SM genrep

Dagen började som den började. Sen på matten så fick vi göra vad vi ville, det resulterade solande med tjejerna. Sen hade vi tillval, vi fick gå ut då oxå? Så vi låg och solade då med:) Sen så åkte jag och Tove in till stan med Ella, och mötte Frida och Sandra.. Vi åt på Blå Porten, sen åkte vi till donken, jag höll på dö för jag mådde så sjukt illa. Sen åkte jag till blackeberg, ingen jävla människa svarade på sin mobil (eller jo, men my vägrade vänta på mig, hon är här nu förresten) aa så jag ringde Erika, hon gick i mitt lag förra året:) Och då väntade hon och Aleks och Alicia på mig, sen mötte vi Hanna och gick upp.. Sen skulle vi köra programmet, det gick hyffsat. Sen fick jag öva flickisar ensam med Malin innan vi skulle visa upp - bajs gick det. Jag hatar mina fula flickisar!:( Men jag ska sätta dem i programmet imorgon, ååh vad sur jag blir på mig själv. Aja, sen körde alla andra lagen.. så duktiga! Jag är verkligen stolt dynamite. Sen började mamma och mys mamma prata och det slutade med att My åkte med mig hem. Nu sitter vi här. Imorgon är det träning igen, på söndag med. Jag ska sätta min flickis, JAG SKA! Puss

Haha wooohoo Sara!

Kommentarer
Postat av: naomi

nakenbild baby :)<33

2009-05-16 @ 22:51:39
URL: http://vaughn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0