OH YEEEEEEEEEEEEEEES

Heej kom precis hem från träningen (eller hem till my) men iallafall.. vi fick köra gymnastik och då körde jag flickis haha, först med två pass, sen med en pass. Sen stod Lollo med handen under. Sen vägrade hon passa haha, så jag körde själv men tvekade mitt i och landade på magen, vackert haha. Men sen filmade Lollo (coach) och då SATTE JAG DEN PÅ CHEER MATTA!!!!!!!!! :D Jag lägger upp filmen kanske när Olivia skickat den (Haha Louice...) Asså jag är överglad, fast jag måste erkänna att jag stod och grät ett tag innan jag körde själv, fast naomi stod och peppade mig så jag körde den själv, TACK VÄRLDENS BÄSTA NAOMI! Aja men jag är jätte glad :) Men Hanna och Olivia klarade oxå flickisar själva! :) Duktiga! Programmet är SNYGGT. Snacka om att jag är en STOLT dynamite! Men nu måste jag gå, Puss!


Kommentarer
Postat av: Naomi

aaaaw hihi, jag är så stolt över räkisbiffen (a)<3333

världen bästa nicole! :)

2009-05-10 @ 22:43:14
URL: http://vaughn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0