Lördag

Halloo! Hoppas ni har det bra! Idag har jag vaknat 5284968 gånger inatt pga att min lillasyster har varit uppe och skrikit, sen kommer pappa klockan TIO!!! Och lägger henne och hennes gosedjur som är större än hon själv på mig så börjar hon såklart skrika, asså jag får DAMP. Sen skulle hon ta min mobil, så tog jag den ifrån henne, vad gör hon då? - Jo, hon skriker. AAAAAAH. Sen åkte vi till bauhaus för jag skulle tydligen välja färg till mitt rum eftersom att vi ska göra om det, vad gjorde Saga där? Hon skrek. Iallafall, så blev det typ jätte ljus beicha väggar och en lite ljusbrun fondvägg med blommor och typ en fjäril på, fast dem klistrar man på efter. Men nu är jag hos Mamma. Snart får vi gäster. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0