Köp aldrig glass om du inte hittar din nyckel !!

Asså jag, nikki och michael skulle åka och köpa glass på shell, som förövrigt ligger typ 50 meter härifrån typ. Aa men jag orkade inte men dem tvingade mig så jag gick med på att cykla, eller bli sjutsad av nikki, men sen hade min cykel tydligen lås i hjulet ni vet? Och ofta jag kommer ihåg det, det var fan ett år sen jag cyklade, så jag letade efter nyckeln, men hittade inte den efter typ 20 minuters letande, så nikki sa att vi skulle GÅ men nej jag vägrade, så hon sa att jag skulle fråga mamma eftersom att mammor alltid vet allt, men jag ba nej ofta hon vet. Efter EN TIMME (!!!!) kommer mamma och ba: letar du efter den här? *nyckeln* så springer nikki och jagar mig runt hela jävla huset, typ hundra varv och jag bara skriker och skrattar och gråter sammtidigt haha, dels för att jag var rädd att hon skulle slå ner mig med en sparkcykel och dels för att det var så kul, men sen hade jag punka (HAHAHAHAH) och då skulle vi pumpa men de gick inge bra så vi cyklade iallafall, så köpte jag en ben n jerrys, asså sån där rund ni vet som finns i glasslådorna? Och nu sitter jag här och äter på den ÄCKLIGA jävla glassen, den borde ju åtminstonde vara god efter allt besvär, men nej! Och nu sitter nikki här brevid mig med sin dumma goda daim glass helt nöjd och skrattar. MEN IMORGON SKA JAG FÅ STUDSMATTA SÅ DET SÅ, NIKKI MED! VI VET HUR MAN ÖVERTALAR VÅRA FÖRÄLDRAR :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0