I love us Dynamites

Nu är SM helgen över, jag kan inte gå till skolan imorgon för jag har nästan tappat rösten, great! Idag kom våra miniorer 3a och våra senior b kom 4a, synd för dem var verkligen värda medalj! Men under den här helgen har dynamtites kammat hem: 2 guld, 1 ''totalseger'', 3 silver och 2 brons!'' not bad! Inte alls :) Men cheer elites jrb som förörvrigt är de bästa jrb laget jag nånsin sett kom 5a, asså jag tappade hakan. Felbedömt säger jag bara, helt sinnes. En av domarna hade sagt att dem hade otajmade hopp - Men HAHA, dem hade typ mest tajmade av alla som tävlade i jrb. Orka!!! Men aja dem var grymmast i mina ögon:) jag är fortfarande glad över vårat internationella brons igår :) haha här får ni en video på när emelie fick silver, den är guuuuullig :) asså videon haha. grattis alla dynamites lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0