Grattis Dalina 15 år!

Hallo, kom precis hem från feeeeekken. Det var sjukt kul, fast Filip Simon och Magnus har gett mig migrän!!! Aja men jag åkte hem med Louise Elin och Äläääxäändra. Riktigt kul var det ikväll, jag och några till köpte present ihop så hon fick en DKNY parfym, det gröna äpplet ni vet? Och en tröja, ett långt halsband med ett hjärta på och 1 och ett halvt kilo godis! Mohaha. Juste vi körde singstar, TACK FILIP FÖR ATT DU HAR GJORT MIG DÖV!!! Vi har massa bilder, men jag orkar inte lägga in. Fast jag har fotat massa med Elins systemkamera wiie. Dem dyker väl upp någongång antar jag. NI ÄR BÄST TJEJER (och killar då, haha). Imorgon är det lagdag med tema ROCK, gissa vem som är påååå. Fast jag ska ha en liten prinsesskrona på huvudet oxå, det blir fiiiiiiint. Eler inte. Shit vad jag är flummig.. pussä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0