FRIDAAAAAAY!

IDAG ÄR DET FREDAG OCH IDAG ÄR DET SM GENREP, FATTAR NI?! - OM EN VECKA ÅKER DYNAMITES OCH TÄVLAR SM OCH ÄGER LOSS OCH KOMMER VARA SÅ SJUKT BRA SÅ DET INTE FINNS NÅGRA ORD. JAG ÄLSKAR OSS MEST! Asså ni fattar nog att jag är peppad, jag la mig as sent igår, men vaknade än KVART I SJU (jag brukar vakna kvart i åtta) och så har jag plattat håret och är PIGG. Idag SKA jag sätta min flickis på genrepet. Nu jääävlar. Och alla bygg ska stå, dansen ska vara skarpare än skarpast och ramsan ska bara bäst! ''WE ARE DYNAMITES REMEMBER OUR NAME!'' Shit vad jag älskar cheerleading&dynamites, och JA. Det ÄR mitt liv. Så om ni har något problem med det så behöver ni inte läsa:) DEVILS vi ses klockan 6 med resten av världens bästa dynamites, wihooooooo. LOVE YOU!
Förresten är det här Louice&Malin, the worlds greatest coaches!

Kommentarer
Postat av: Aleks

Världens bästa! :D <3

2009-05-15 @ 15:24:07
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0