:(

Träningen idag gick inte så bra för mig, fast för alla andra gjorde den det. Men jag fattar inte varför jag är så rädd för flickisar.. jag körde själv idag men jag hade böjda armar mitt i och landade med armarna i golvet efter, den får inte vara så! Jag har imorgon på mig att sätta den, hoppas jag kan..  Åsnebajs. Fast jag är iallafall glad att jag körde själv, juste jag körde fan i programmet kom jag på nu, fast inte den vackraste, nejnej. Juste i början av träningen hamnade mitt finger snett i min flickis så det gör cp ont nu, den var svullen innan oxå:( Men nu ska jag vara social mot My. Puss

Kommentarer
Postat av: cornelia

svar: Men trots att du var rädd så körde du själv! Va stolt! Du försökte och kämpade! Imorgon sätter du den nicolepickadoll:)<3

2009-05-16 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0