The higher you get, the harder you fall.

Hejsan! Igår hade jag träning och det gick supäär. Vi tränade med miniorerna och Sr.B. Vi hade mini DM haha, och vet ni? Seniorernas tränare är så söt, hon ba: ''Asså seriöst, när jag ser er köra erat program så blir jag STOLT över att gå i samma förening som er, ni är sjukt grymma! Asså nej.. asså jag blir såååååå stolt!''
Haha så söt! :) Alla dynamites lag är sååå bra! Helt sjukt! Snacka om att alla vi i mitt lag blev ännu mer peppade efter att Rita sa så!
Hoppas vi går vidare till SM! Det finns 5 olika klasser (+ ind, groupstunt & partner stunt). Så det blir 8 då egentligen haha. Men iallafall, i den klassen som vi tävlar i på DM så kommer vi vara 5 lag som tävlar. Förra året var vi fyra. Men iallafall, 1an och 2an går vidare till SM, hoppas vi gör det! Asså gud vad kul! Juste, jag kanske ska åka till uppsala redan på friday och sova i en stuga (dynamites har hyrt stugor) i uppsala med malin och hennes mamma :D wiie haha. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0