HAT INLÄGG

.. Till mitt cp knä som jag hatar väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt (...) mycket just nu! Ååh det förstör mitt liv. CP KNÄ DRA ÅT HELVETE. Jag får inte köra gymnastik (okej på en vecka men IALLAFALL) och jag vill lära mig flickis men nej jag har ett cp stört knä. ÅÅÅÅÅH. Har lust å ta bort det, SKULLE KLARA MIG BÄTTRE UTAN! Och det roliga är att det är en inflammation som går över snart, MEN DÅ BEHÖVER DEN JU INTE ENS HA KOMMIT ELLERHUR?! Fan onödigare än seminariefrågorna, KNÄN ÄR ONÖDIGA OCH DET ÄR INFLAMMATIONER OXÅ. Mitt knä kan gå och bli emo. ORKA ATT JAG INTE FÅR TRÄÄÄÄÄNA. BLÄÄ.

Kommentarer
Postat av: Aleks

Nej va tråkigt att du inte får träna :(

2009-03-31 @ 20:13:07
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0