FUCKING DM IMORGON!

Ursäkta språket men jag är så nervös så att jag inte ens kan äta, OCH JAG SKA INTE ENS TÄVLA IMORGON! (På söndag, but whatever) Men imorgon så tävlar A lagen, lyyyckaaa till dynamites! Speciellt min tränare Malin och emelie som ska tävla individuellt. Och Bella:Dwiie. Och Alla gamla devilsar, vafan HELA DYNAMITES! <3 Shit jag kissar på mig snart. Aja JAG och MITT LAG tävlar på söndag, ååh. Imorgon ska jag sova hos Malin efter att vi har varit funktionärer på DM (det är min förening som håller DM yay) aa och sen på söndag så bliw det wake up wake up eaaaarly!
Iallafall.. efter skolan drog jag och thä girls till stinsen och åt och hade lite tråkigt haha. Nej men det var kul. Sen var det bara jag tove och louise kvar. Sen så gick dem o så kom mamma, så köpte hon svarta skor, hårsnoddar, glitterspray och strumpor till mig (till tävlingen) och my om du läser detta så köpte jag glitter spray till dig oxå! ;) Aja men nu så ska jag packa till imorgon (åker ju direkt till malin efter tävlingen) PUSSHEJ! Inge bloggning tills på söndag i think, såå då får ni veta hur det gick:) a juste ja, jag har ingen dräkt HAHAHHA. Asså jag ska få en tills på söndag men just nu så har jag ingen! Men det ordnar sig ;D fast jag kan dock säga att jag har sträckt mig på insidan av låret, asså på baksidan av knät. plus att jag börjar bli förkyld och har ont i halsen, asså precis lagom till dm va? fuck it. PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0