Dynamites DM 09' 2 guld, 4 silver.

Hejsan! Det har varit jätte kul nu i helgen, tyvärr kom mitt lag 4a. Jag tror många blev chokade haha. Men aja det blev som det blev. Cornelias lag vann totalseger & guld nu på söndagen, så duktiga! Men deras tränare kom fram till oss efter prisutdelningen och ba: ''Asså tjejer ni var så grymt duktiga, ni borde ha kommit minst 2a, ni var vår största konkurrens och vi trodde verkligen guldet stod mellan oss och er, fattar inte varför ni kom 4'' SÅ SÖTA! Sen massa annat som hände under dagen oxå som jag inte ska ta upp här. Men iallafall, så var vi sjukt grymma. Vårat elit lags tränare kom fram till mig och sa att vi aldrig hade kört bättre och att det var jätte jätte bra. Haha :) Här har ni två videor på våra elit lag, diamonds & dragons. BÅDA DYNAMITES LAGEN FICK GULD! Igår stod jag och grät av lycka :D Inte idag då haha, men whatever. Nu ska vi börja träna A saker. Jippie. Pusshej!
Haha pratar med frida i hce nu, KOLLA:

FRIDA säger (20:05):

*men hur fan kunde ni komma 4a?

*kqwlsoadlkjfdsk

Blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*och era SRB , WINNNERS!!! men nej... dom kom två+


NÄSTA ÅR DÅ JÄVLAR. Juste måste passa på o gratta frida nu då :D hon fick guld i individuell senior:) congrats!

 
I DEN HÄR VIDEON ÄR MIN TRÄNARE MALIN TOPP I FÖRSTA BYGGET ÅT VÄNSTER, eller hon e alltid topp typ men asså så ni vet vem hon är, hon med knäskydd :) så grym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0