Cp Finger.

Jag har ont i mitt lillfinger men ingen verkar fatta att det verkligen gör ont :( Asså tänk er att göra tummen upp fast med lillfingret, aah det klarar jag inte av. Eller inte på högerhanden. Jävla cp. Emma sa att det var som en grop i fingret, fyfan!! Och det är typ som en liten rund grej som sticker upp :( Jätte äckligt. Och det gör ont. Aja det är säkert inget men ska åka och kolla det på måndag.

Iallafall, imorgon är det Genrep inför DM, wiie. Om jag har rätt så skulle vi ha med oss föreningskläderna, dräkterna, träningskläder + skor. Vita korta strumpor. Uppsatt hår, sminkade.. Får fråga nån i laget om det var något mer :P Juste, Emma ska komma :) Wiie. Och kanske Tove :P Isånnafall kanske Frida oxå kommer? Haha wie. Får se. Aja Emma kommer iaf, men då åker jag och hon hem till henne efter skolan sen möter vi Hanna, fast då måste jag och Hanna fixa oss haha. Sen blire genreeeep. Wiho :) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0