Äntligen 15

Jaa idag fyller jag år :) Kom till skolan runt halv 10. Mötte en helt vild Amanda och en helt vild Tove. Men innan var jag hos läkaren och kollade mitt knä, asså hon vred på det och det knäcktes och gjorde ont och euw. Haha. Men nu måste jag ha fult knäskydd. Aja men sen vid lunchen så började alla såklart sjunga, haha det var riktigt pinsamt :) Men kul. Fast en annan grej som fick mig att typ dö av skratt var när dem började sjunga i TÅGET! På väg till hemkunskapen asså shit haha. Efter skolan var jag med tvillingarna :) Vi var ute, flummade, åt mat och shoppade :) Kul var det. Shit vad jag och Frida garvade åt Tove på H&M hahahaha. Ska nog inte säga vad som hände. Jaja nu ska jag sluta. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Louise

GRATTIS!:D<3

2009-03-30 @ 18:34:39
Postat av: Aleks

Grattis på 15-årsdagen ;) <3

2009-03-30 @ 19:29:32
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: Amanda

GRATTIS BÄSTAVÄN! JAG ÄLSKAR DIG :)

2009-03-30 @ 20:15:14
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0